Børn Sportstøj | Herrer Sportstøj | Damer Sportstøj
Sportstøj, sportsbeklædning, sportssko til damer, herrer og børn

Shipping & Returns

Retur
Hurtig og sikker levering og 30 dages fuld returret

1. Hvor meget porto?
Gør hvad du vil porto for et eller flere produkter at kende din placering, projektet (S) er lagt i din indkøbskurv forblive der, indtil al porto for at fuldføre din ordre, vil gøre det klart kassen.

Vi tilbyder hurtig forsendelse, hurtig levering af alle ordrer.

2, transportomkostningerne, herunder lokale skatter, afgifter og toldgebyrer?
Forsendelsesomkostninger omfatter ikke lokale skatter, importafgifter, told gebyrer, der opkræves af regeringen inkluderet. Køber er ansvarlig for import af disse omkostninger. For mere information, kontakt venligst din lokale skikke. Under normale omstændigheder, bør du gøre, uden at skulle betale ekstra for at købe på vores hjemmeside!

3 Hvilket kurer firma bruger du?
Vi leverer EMS / DHL (selvom vi anbefaler EMS DHL er hurtigere, men ikke sikrere) leveringsservice.

4, eller at tilvejebringe alternativ transport?
I øjeblikket kun EMS / DHL er tilgængelige. Vi gennemgår forskellige præsentationer. Kunderne vil være andre transportmidler, når de modtages.

5, kan du bruge mine ekspreslevering ordrer min konto?
Dette er ikke til at gælde for alle ordrer af de tilgængelige muligheder som standard leveringsprocessen.

6, når varerne er leveret?
Varerne vil blive sendt 24-48 timers arbejde, efter betalingen er ryddet. Det tager yderligere 4-7 dage til levering har fundet sted. En bekræftelse skibsfart e-mail vil blive sendt til dig, når du sender forsendelsen Waybill nummer højde. Der er også nogle sjældne tilfælde, toldvæsenet tilbageholde forsendelser, leveringstider kan forlænges. Bemærk venligst, at dette er uden for vores kontrol.

7 Hvilke lande tilsendt?
Vi leverer de fleste lande. Hvis en eller anden grund, vi ikke kan blive sendt til din placering, og vores kundeservice vil kontakte dig.

8 Hvordan får jeg et tracking nummer?
Vi sender bestillinger 24 timer arbejdstid på 48 timer, hvis betalingen er gennemført eller ryddes, undtagen helligdage inden for rammerne af, og tracking nummer vil blive sendt til dig via e-mail. Under normale omstændigheder, din pakke kan spores 24-48 timer efter afslutningen af missionen. -Antal Detaljeret trafik du kan spore online. Bestil Tracking hjemmeside:
http://www.ems.com/
http://www.dhl.com/

9. Jeg kan leveringsadresse, har jeg lagt min ordre?
Når du afgiver en ordre, vi er de bedste, har du givet os ændrer ikke, fordi de fleste af de ordrer, er alle fra vores lager levering. Efter en ordre, bedes du kontakte os så hurtigt som muligt, og vi vil gøre vores bedste for at blive sendt direkte til at ændre detaljerne i din transmission. Hvis der ikke er tegn på din ordre, pakken tilbage til os. Vi sender dig en e-mail til din nye adresse, og re-arrangere levering. Men du skal bære tilbagevenden shipping!

10 Hvis den præ - post-produktion periode er overstået, jeg har stadig ikke min bestilling?
Hvis sporing oplysninger viser, at leveringen pakke, skal du kontakte din familie eller bofæller. De kan have underskrevet en pakke til dig! Hvis der ikke er tracking information, eller hvis du ikke kan finde pakken, så send os en e-mail.

11, hvordan skal jeg gøre, hvis jeg tilbyde?
Hvis du går glip af leveringen, kan du ringe til at sikre tilbagevenden kurer selskab eller gå at samle den op! Send venligst E - mail til os, hvis du har spørgsmål, er vi glade for at hjælpe!

12. Tilbyder afsendt direkte?
Ja, vi tilbyder gratis håndtering. Vi kan direkte, når du lægger på vores hjemmeside, skal du give en ordre i størrelsesordenen leveret til din leveringsadresse, i henhold til kunden.

13 hvordan skal jeg gøre, hvis jeg ikke kan få en meget lang tid, min taske?
Hvis du ikke kan acceptere pakken i længere tid (over 20 dage), skal du kontrollere dit tracking nummer e-mail via lokal kurer. Også, så lad os vide straks sende e - mail. Vi vil kontakte kurer virksomheds oplysninger, din taske.

Vi er ikke ansvarlige for klienten (f.eks ufuldstændig adresse, kommandoen Slet) for leveringsforsinkelser forårsaget af forkert rækkefølge.

Vi er ikke ansvarlige for vedligeholdelsen af fejlen og tabet var på grund af force majeure. Disse grunde omfatter, men er ikke begrænset til: naturkatastrofer, krig eller embargo, Gud, manglende intern forsendelse adfærd ikke som følge af handlinger eller modtager, den tredje person, vaner eller uden for den offentlige sektor.

14. Under hvilke omstændigheder ville forsinke min ordre?
Ordrer kan blive forsinket af følgende grunde eller ikke skal sendes:
Du giver os en fejl eller en bestemt adresse.
Til verserende kreditgodkendelse og verifikation.
I øjeblikket er der et produkt på lager.
Dette kræver særlig tilpasning.
Ordrer vil blive sendt til et særligt sted.

Back
Copyright @2017  www.bluesdage.dk